Tverskov Kommunikation & Udvikling kan tilbyde:

Læring – Inspiration – Proces – Udvikling

 

Udvikling og markedsføring:

  • Boligområdets virksomhedsplan – formål, indhold og principper
  • Fremtidssikring af boligområder – hør om 99 relevante tiltag
  • Mål- og handleplan for boligområdet
  • Markedsfører af almene boliger med beboere som ambassadører

Bedre image og formidling:

  • Bedre formidling via skriftlighed, bedre opslag, nyhedsbreve og hjemmesider
  • Bedre image for boligselskab og boligområder (metoder og værktøjer)
  • Hvordan når de gode almene historier frem til medierne (tips om mediekontakt)

Nye politikker og strategier?

  • Skal boligselskabets have en integrationspolitik? Hvordan kan den se ud?
  • Skal boligselskabets have en frivilligpolitik? Hvordan kan den se ud?
  • Skal boligselskabet have en kommunikationsstrategi?

Beboerinddragelse og beboerdemokratiet

  • Inspirationsoplæg om beboerdemokratiet og udvikling af et idékatalog
  • Nydanskere i beboerdemokratiet – hvordan kan vi gøre det bedre?

Udvikling af afdelingsbestyrelser

  • Udviklingsworkshop om bedre og mere effektive mødeformer
  • Afdelingsbestyrelsernes arbejde og årsplaner

Oplæg/workshop til bestyrelseskonferencer:

  • Skal boligområderne have egne virksomhedsplaner?
  • Hvordan arbejder vi med fremtidssikring af boligerne?
  • Hvordan markedsfører vi vores boliger bedre?
  • Metoder og værktøjer til bedre beboerinddragelse
  • Hvordan arbejder vi med forankring af det boligsociale arbejde
  • De gode almene historier og bedre formidling
  • Skal boligselskabet have en integrationspolitik?
  • Skal boligselskabet have en frivilligpolitik?
  • Udvikling af afdelingsbestyrelsernes arbejde
  • Hvordan skaber vi mere effektive mødeformer?
  • Skal boligselskabet have en kommunikationsstrategi?
  • Hvordan håndterer vi de lokale medier?