Det gode og dårlige image

 

 

 

 

Brøndby Strands nye image

Brøndby Strand Parkerne er et af de almene boligområder, hvor der er arbejdet mest bevidst og struktureret med at skabe et nyt image. Arbejdet startede i 1997, hvor jeg blev ansat som image- og informationsmedarbejder. Da jeg sluttede i jobbet i 2003, skrev jeg en længere artikel om erfaringerne med imagearbejdet i Brøndby Strand. Andre folk har siden overtaget stafetten, og der laves stadig et flot stykke arbejde med at fastholde og udvikle Brøndby Strands image. Artiklen om erfaringerne er fra 2003, og selvom det er nogle år siden, er der stadig mange vigtige erfaringer og pointer samlet, som folk der arbejder med imagearbejde, kan få udbytte af.

Læs her: Brøndby Strands nye image

 

Brøndby Strands imageguide

I 2007 arrangerede Tverskov Kommunikation i samarbejde med kvarterløftet i Brøndby Strand en imageuddannelse, hvor 30 beboere i løbet af nogle uger hørte oplæg, debatterede og udviklede imageværktøjer. Det kom der bl.a. en imageguide ud af.
Læs Brøndby Strands imageguide: Brøndby Strand imageguide